6.-9. klasse

For at understøtte den gode brobygning mellem faserne og mellem skolerne i Hirtshals, Horne og Tornby, adskiller 6. klasse sig fra de andre skoleår.

Når eleverne går i 6. klasse er man stadig i kendte trygge rammer på de tre undervisningssteder. Det nye er, at eleverne på denne årgang har både nye og kendte voksne omkring sig i hverdagen - nye voksne fra fase 2 og kendte voksne fra fase 1. Når man skal i 7. klasse rykker man til nye rammer og har voksne omkring sig, som man har brugt et skoleår på at skabe gode relationer med.

• 6. klasse - Kendte rammer, nye lærere.

• 7. klasse - Nye rammer, kendte lærere.

Med denne organisering håber vi, at blive endnu bedre til at skabe gode overgange der sikrer, at den vigtige viden om børnene bliver udgangspunktet for trivsel og læring.